Türkiye promosyon sektörü, son üç ayda yıllık cirosunun %70'ini gerçekleştiriyor. PROMOTÜRK Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yücetürk, sektörün 2024'ü %35 büyümeyle 135 milyar TL ciroyla kapatmayı beklediğini açıkladı. Ekonomik belirsizliklere rağmen, akıllı firmaların promosyon ürünlerine daha fazla önem verdiğini belirten Yücetürk, 2025 için 180 milyar TL'lik bir hedef koyduklarını ifade etti. Türkiye'nin büyük ve dinamik bir pazar olması, hızlı adaptasyon yeteneği ve güçlü üretim kapasitesi bu beklentinin temelinde yatıyor. Sektör, ajanda ve kalem gibi klasik ürünlerin yanı sıra powerbank, USB bellek, hoparlör ve termos gibi teknolojik ürünleri de sunuyor. Türkiye'nin, promosyon ürünleri sektöründe küresel bir oyuncu olduğunu ve 45 ülkeye ihracat yaptığını vurgulayan Yücetürk, 2030 için 5 milyar dolarlık ihracat hedefini dile getirdi. Bu ihracat, seçim promosyonlarından sportif organizasyonlara kadar geniş bir yelpazeyi kapsıyor.
Suriye'den 500 Bin Adet Bayrak Siparişi!

İçindekiler
Türkiye promosyon sektörü, son üç ayda yıllık cirosunun %70'ini gerçekleştiriyor. PROMOTÜRK Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yücetürk, sektörün 2024'ü %35 büyümeyle 135 milyar TL ciroyla kapatmayı beklediğini açıkladı. Ekonomik belirsizliklere rağmen, akıllı firmaların promosyon ürünlerine daha fazla önem verdiğini belirten Yücetürk, 2025 için 180 milyar TL'lik bir hedef koyduklarını ifade etti. Türkiye'nin büyük ve dinamik bir pazar olması, hızlı adaptasyon yeteneği ve güçlü üretim kapasitesi bu beklentinin temelinde yatıyor. Sektör, ajanda ve kalem gibi klasik ürünlerin yanı sıra powerbank, USB bellek, hoparlör ve termos gibi teknolojik ürünleri de sunuyor. Türkiye'nin, promosyon ürünleri sektöründe küresel bir oyuncu olduğunu ve 45 ülkeye ihracat yaptığını vurgulayan Yücetürk, 2030 için 5 milyar dolarlık ihracat hedefini dile getirdi. Bu ihracat, seçim promosyonlarından sportif organizasyonlara kadar geniş bir yelpazeyi kapsıyor.